Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepu internetowego e-commerce to najskuteczniejsza metoda jego promocji i reklamy w sieci, dzięki czemu regularnie będziemy zwiększać Twoją sprzedaż.
Jesteśmy skoncentrowani na konwersji i sukcesywnym wzroście wskaźnika Zwrotu z Inwestycji (ROI).
Naszym celem jest przede wszystkim wzrost przychodów poprzez obecność w czołówce Google na większość fraz opisujących Twój asortyment. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zdobytemu know how wiemy jak pozycjonować sklep internetowy, bez względu na branżę.
Analiza statystyk
Właściciele sklepów internetowych nie powinni lekceważyć analityki internetowej. Dzięki wnikliwej analizie danych e-commerce można m.in. poprawić wyniki sprzedaży, dopasować stronę internetową i ofertę do potrzeb klientów, zwiększyć intensywność działań marketingowych, które w największym stopniu przyczyniają się do generowania wartościowego ruchu na stronie. Które statystyki warto analizować w sklepie internetowym? Proponujemy 6 najbardziej przydatnych wskaźników pomagających optymalizować sprzedaż w e-commerce.
Sprzedaż B2B oraz B2C
Sprzedaż oraz marketing B2B będzie znacznie różnił się od tego B2C, mimo tego, że mogą być w nim wykorzystywane te same narzędzia. Google Ads, pozycjonowanie, reklama w mediach społecznościowych. To wspólne kanały, jednak samą promocję w nich będzie organizować się w trochę inny sposób. W B2B pojawią się takie kanały sprzedaży, które w segmencie B2C pełnią marginalną funkcję lub nie ma ich w ogóle. Wszelkiego rodzaju targi branżowe, tak zwane zimne telefony to coś, co jest specyficzne dla B2B.
Budowa stron oraz sklepów internetowych
Projektowanie stron internetowych to dla nas nie tylko praca, ale także misja, której celem jest budowanie Twojego profesjonalnego wizerunku w Internecie. Nasi doświadczeni specjaliści stworzą dla Ciebie skuteczną i profesjonalną witrynę. Może to być zarówno mały projekt strony internetowej, jak i rozbudowany serwis WWW.
Planowanie artykułów pod SEO
Optymalizacja bloga pod pozycjonowanie pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wypromować blog oraz stronę/sklep w Google. Optymalizacja blogów ma szczególnie znaczenie, gdy planujemy na nim zarabiać i jesteśmy gotowi na regularną inwestycję w SEO dla blogów. Jakie działania są realizowane w ramach optymalizacji dla blogów?
UX/UI Design
Przygotowujemy layouty sklepów internetowych. Proces poprzedzamy obszerną analizą, aby nowo powstały sklep spełniał wszelkie wytyczne pod kątem UX. Kolejnym krokiem jest makietowanie przy współpracy grafików i programistów. Ostatni etap to projektowanie layoutu i przygotowanie widoków graficznych. Po zaprojektowaniu sklepu usługi graficzne mogą być kontynuowane w ramach jednorazowych zleceń lub w formie ciągłej współpracy.
Budowa bazy klientów na podstawie zamówień
Istnieje szereg różnych strategii pozyskiwania klientów. Przykładowo jedne firmy stawiają na zdobywanie z rynku „gotowych” klientów, czyli przekonanych do zakupu i szukających aktywnie dostawcy; drugie natomiast starają się dotrzeć do osób, które dopiero w nieokreślonej perspektywie czasowej mogą dokonać zamówienia. I o tych drugich głównie walczymy. Budowa bazy potencjalnych klientów jest procesem długotrwałym.
Najlepsze wskaźniki efektywności na akcjach marketingowych, niezależnie czy jest to email marketing, akcja SMS-owa, czy telemarketing, uzyskuje się właśnie na bazach własnych, tj. klientach z którymi podtrzymuje się stały kontakt. Aby zbudować taką bazę klientów, trzeba się mocno napracować. Taka strategia sprzedaży wymaga olbrzymiej systematyczności. A w przestrzeganiu jej pomagają systemy klasy CRM oraz przede wszystkim konsekwentna postawa osób zarządzających. Gdyż wbrew pozorom wszystko można szybko i łatwo … spartaczyć.
Team SECURION zapewni Ci najlepsze wyniki i stałe wsparcie.ich obsługę.
E-mail marketing
Usługa ta obejmuje budowanie bazy mailingowej, tworzenie spersonalizowanych newsletterów i dedykowanych landing page’y.
W ramach oferowanych przez nas działań marketingowych skupiamy się na kilku najważniejszych kanałach. Do tego typu usług z obszaru e-commerce zalicza się między innymi e-mail marketing. Działamy kompleksowo, dlatego zakres naszych działań obejmuje zarówno pomysł na kampanię, budowanie bazy mailingowej, jak i tworzenie spersonalizowanych newsletterów i dedykowanych landing page’y.
obsługę.
Wdrożenie programów magazynowych
Wdrażamy programy magazynowe jak Baselinker, Subiekt GT, Comarch Optima, ILUO oraz wiele innych.
Wybieramy odpowiedni program dla klienta, usługa to nie tylko wdrożenie i początkowa obsługa, lecz również odpowiednie wybranie programu i doradzenie w wielu kwestiach.
Nasza usługa jest kompleksowa.
Wdrożenie oraz obsługa platform sprzedażowych
Pomagamy markom skalować ich sprzedaż na globalnych rynkach, z wykorzystaniem platform takich jak Amazon, AliExpress, EBay, Erli, Allegro i wiele innych oraz oferujemy ich obsługę.