Wdrożenie programów magazynowych

Wdrażamy programy magazynowe jak Baselinker, Subiekt GT, Comarch Optima, ILUO oraz wiele innych.
Wybieramy odpowiedni program dla klienta, usługa to nie tylko wdrożenie i początkowa obsługa, lecz również odpowiednie wybranie programu i doradzenie w wielu kwestiach.
Nasza usługa jest kompleksowa.
Poniżej można się dowiedzieć wielu informacji na temat programów magazynowych oraz naszych usług.

Projekt bez tytułu

Wdrożenie Baselinker by SECURION

Wdrożenie BaseLinker w sklepie internetowym to u nas nie tylko połączenie z usługami kurierskimi i marketplace’ami, np. Allegro. Każdy e-commerce ma inne potrzeby i inną pozycję startową. Najpierw analizujemy, czego nasz klient rzeczywiście potrzebuje i dążymy do ułatwienia obsługi zamówień w sklepie internetowym poprzez automatyzację.  Wdrożenie BaseLinkera w sklepie internetowym traktujemy raczej jako zlecenia konfiguracji „od zera” i staramy się nie modyfikować istniejących konfiguracji, lecz zdarzają się różne przypadki.

Czym jest Baselinker?

BaseLinker to obecnie najpopularniejsze i najbardziej wszechstronne narzędzie do obsługi zamówień w e-commerce. Służy też do zarządzania bazą opisów i ofert w marketplace’ach takich jak Allegro, Amazon, eBay. BaseLinker jest ciągle aktualizowany i lista jego funkcji rośnie z dnia na dzień.

Baselinker ma kilka funkcji. Po pierwsze jest agregatorem zamówień z wielu źródeł takich, jak sklepy internetowe, marketplace (Allegro, eBay, Amazon i inne).Dodatkowo może on przekazywać stany magazynowe ze sklepu lub programu klasy ERP (np. Subiekt GT i Nexo PRO, Comarch Optima, ILUO i innych), dzięki czemu nie sprzedasz już więcej sztuk niż posiadasz na stanie. Pozwala na realizację zamówień w jednym miejscu, używając jednego panelu, a obecność Asystenta Pakowania pozwala na jeszcze szybsze pakowanie zamówień magazynierom. BaseLinker pełni też funkcje programu księgowego, pozwala na wystawianie faktur i paragonów.

Dlaczego najlepiej poświęcić nam wdrożenie Baselinkera?

wdrozenie

Jednym z naszych głównych zajęć jest projektowanie procesów automatyzacji sprzedaży właśnie w oparciu o BaseLinkera i inne programy magazynowe. Dodatkowo, oprócz wdrażania, jesteśmy też praktykami, którzy mają wieloletnie doświadczenie zdobyte na prowadzeniu własnych sklepów lub pracy na stanowiskach menedżerskich w e-commerce. Dzięki temu lepiej rozumiemy Twoje potrzeby i jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu. Nasze działania opieramy o szczegółowe warunki wykonania usługi, dzięki czemu klient ma pewność, że usługa zostanie wykonana poprawnie.

Co otrzymujesz przy konfiguracji BaseLinker by SECURION?

Konfiguracja managera zamówień

Podłączenie Potrzebnych Integracji

a) Podłączenie kont marketplace i sklepów
b) Synchronizacji stanów magazynowych
c) Obsługa zestawów i wyboru koloru/wzoru
d) Przewoźników - (InPost, DPD itd.)
e) Print Node
f) I innych – w zależności od potrzeb, oferujemy pełną usługę

Konfigurację Statusów

Baselinker sprawdza czy do zamówienia są jakieś uwagi kupującego, jeśli tak, zamówienie jest w statusie „weryfikacja” aby pracownik sprawdził, czy wszystko jest OK z zamówieniem.

Utworzenie automatycznych akcji jak np.

a) Przenoszenie zamówień do odpowiednich statusów w zależności od sytuacji
b) Automatyczne tworzenie i wydruk dokumentów księgowych
c) Automatyczne wystąpienie o zwrot do Allegro
d) Automatyczne nadawanie i drukowanie listów przewozowych
e) Zdarzenia własne przydatne w trakcie obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji
f) Automatyczne ustawianie gabarytów Inpost Paczkomaty (jeśli baza towarów zostanie odpowiednio przygotowana).
g) Określanie gabarytów Inpost Paczkomaty na etapie pakowania, jeśli nie uda się to automatycznie.
h) Przystosowanie akcji do pakowania i zbierania zamówień optymalnie dla przypadku Państwa firmy.

Wdrożenie Subiekt GT oraz innych programów magazynowych

Zakup oprogramowania przypomina zakup szafy w sklepie meblowym – od przywiezienia pudła do domu do momentu, w którym możemy w pełni cieszyć się funkcjonalnością nowego mebla prowadzi długa i często żmudna droga – montaż. W przypadku oprogramowania wdrożenie.

Oczywiście możemy sami – z pomocą instrukcji montażu – walczyć z poszczególnymi elementami konstrukcyjnymi naszej szafy i gonić po pokoju rozsypane śrubki. Tylko czy mamy na to czas i damy radę sami to zrobić? O ileż szybciej moglibyśmy zacząć korzystać z naszej szafy, gdyby zmontował ją dla nas doświadczony fachowiec?

To samo dotyczy wdrożenia Subiekta GT i innych programów magazynowych jak NEXO PRO, Comarch Optima, ILUO i inne. Możemy próbować wdrożyć program sami, ryzykując utratę dotychczasowych danych, czasu i nerwów lub zdać się na specjalistę, który przygotuje program do działania i dostosuje go do naszych potrzeb i oczekiwań.

Nasza usługa obejmuje

wdrożenie12

  • Wywiad przedwdrożeniowy,
  • Przygotowanie firmy do wdrożenia,
  • Dostosowanie systemu do potrzeb i oczekiwań użytkowników,
  • Wdrożenie systemu.