Wdrożenie programów magazynowych
Wdrażamy programy magazynowe jak Baselinker, Subiekt GT, Comarch Optima, ILUO oraz wiele innych.
Wybieramy odpowiedni program dla klienta, usługa to nie tylko wdrożenie i początkowa obsługa, lecz również odpowiednie wybranie programu i doradzenie w wielu kwestiach.
Nasza usługa jest kompleksowa.
Poniżej można się dowiedzieć wielu informacji na temat programów magazynowych oraz naszych usług.
Wdrożenie Baselinker by SECURION
Wdrożenie BaseLinker w sklepie internetowym to u nas nie tylko połączenie z usługami kurierskimi i marketplace’ami, np. Allegro. Każdy e-commerce ma inne potrzeby i inną pozycję startową. Najpierw analizujemy, czego nasz klient rzeczywiście potrzebuje i dążymy do ułatwienia obsługi zamówień w sklepie internetowym poprzez automatyzację. Wdrożenie BaseLinkera w sklepie internetowym traktujemy raczej jako zlecenia konfiguracji „od zera” i staramy się nie modyfikować istniejących konfiguracji, lecz zdarzają się różne przypadki.
Czym jest Baselinker?
BaseLinker to obecnie najpopularniejsze i najbardziej wszechstronne narzędzie do obsługi zamówień w e-commerce. Służy też do zarządzania bazą opisów i ofert w marketplace’ach takich jak Allegro, Amazon, eBay. BaseLinker jest ciągle aktualizowany i lista jego funkcji rośnie z dnia na dzień.
Baselinker ma kilka funkcji. Po pierwsze jest agregatorem zamówień z wielu źródeł takich, jak sklepy internetowe, marketplace (Allegro, eBay, Amazon i inne).Dodatkowo może on przekazywać stany magazynowe ze sklepu lub programu klasy ERP (np. Subiekt GT i Nexo PRO, Comarch Optima, ILUO i innych), dzięki czemu nie sprzedasz już więcej sztuk niż posiadasz na stanie. Pozwala na realizację zamówień w jednym miejscu, używając jednego panelu, a obecność Asystenta Pakowania pozwala na jeszcze szybsze pakowanie zamówień magazynierom. BaseLinker pełni też funkcje programu księgowego, pozwala na wystawianie faktur i paragonów.
Dlaczego najlepiej poświęcić nam wdrożenie Baselinkera?
Jednym z naszych głównych zajęć jest projektowanie procesów automatyzacji sprzedaży właśnie w oparciu o BaseLinkera i inne programy magazynowe. Dodatkowo, oprócz wdrażania, jesteśmy też praktykami, którzy mają wieloletnie doświadczenie zdobyte na prowadzeniu własnych sklepów lub pracy na stanowiskach menedżerskich w e-commerce. Dzięki temu lepiej rozumiemy Twoje potrzeby i jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu. Nasze działania opieramy o szczegółowe warunki wykonania usługi, dzięki czemu klient ma pewność, że usługa zostanie wykonana poprawnie.
Konfiguracja managera zamówień
Podłączenie Potrzebnych Integracji
Konfigurację Statusów
Utworzenie automatycznych akcji jak np.
Wdrożenie Subiekt GT oraz innych programów magazynowych
Zakup oprogramowania przypomina zakup szafy w sklepie meblowym – od przywiezienia pudła do domu do momentu, w którym możemy w pełni cieszyć się funkcjonalnością nowego mebla prowadzi długa i często żmudna droga – montaż. W przypadku oprogramowania wdrożenie.
Oczywiście możemy sami – z pomocą instrukcji montażu – walczyć z poszczególnymi elementami konstrukcyjnymi naszej szafy i gonić po pokoju rozsypane śrubki. Tylko czy mamy na to czas i damy radę sami to zrobić? O ileż szybciej moglibyśmy zacząć korzystać z naszej szafy, gdyby zmontował ją dla nas doświadczony fachowiec?
To samo dotyczy wdrożenia Subiekta GT i innych programów magazynowych jak NEXO PRO, Comarch Optima, ILUO i inne. Możemy próbować wdrożyć program sami, ryzykując utratę dotychczasowych danych, czasu i nerwów lub zdać się na specjalistę, który przygotuje program do działania i dostosuje go do naszych potrzeb i oczekiwań.
Nasza usługa obejmuje
- Wywiad przedwdrożeniowy,
- Przygotowanie firmy do wdrożenia,
- Dostosowanie systemu do potrzeb i oczekiwań użytkowników,
- Wdrożenie systemu.