Prowadzenie oraz obsługa mediów społecznościowych
Jesteśmy grupą strategiczną co oznacza, że przed rozpoczęciem działań w mediach społecznościowych opracowujemy strategię dla naszych klientów, tak aby prowadzone profile osiągały określone cele biznesowe, np. generowały sprzedaż czy budowały świadomość.
Dysponujemy doświadczonym zespołem gotowym na prowadzenie przemyślanej strategicznie komunikacji i profesjonalnego wizerunku Twojej firmy w mediach społecznościowych. Posiadamy zaplecze redaktorów i copywriterów wyspecjalizowanych w różnych branżach. Tworzymy unikalne i specjalistyczne treści dla naszych klientów.
Obsługiwane media społecznościowe
Największy portal społecznościowy na świecie – gromadzi ludzi, którzy spędzają tam czas, rozmawiając ze znajomymi i poszukując różnego rodzaju informacji. Jest to doskonałe miejsce do promowania swojej marki, produktu czy usługi. Coraz więcej firm używa tego serwisu także w celu komunikacji z Klientami. Z Facebooka korzysta przeszło 16 mln Polaków, a na całym świecie aż 2,2 mld ludzi! W takim miejscu nie może Cię zabraknąć!
Instagram to platforma społecznościowa, w której duży nacisk kładzie się na aspekt wizualny. Dlatego tak ważne jest, aby Twój konto firmowe na Instagramie był spójny z identyfikacją firmy oraz estetyczny.
Jaki content powinieneś publikować na Insta? Postaw się na miejscu Twoich klientów oraz tego, co chcieliby zobaczyć. Odbiorców często angażują branżowe ciekawostki, kulisy pracy, konkursy czy niestandardowe posty.
Podobnie jak w przypadku Facebooka, prowadzenie Instagrama jest działaniem zmierzającym do budowy wizerunku, zwiększenia sprzedaży oraz budowy grupy obserwujących profil.
Konta na Twitterze posiadają największe marki, wykorzystując je jako dodatkowy kanał informacyjny i komunikacyjny ze swoimi Klientami. W Polsce portal ten zyskał już niemal 5 mln użytkowników! Profesjonalne prowadzenie profilu na Twitterze wzmacnia wizerunek firmy, wpływa na jej prestiż oraz wzbudza zaufanie do marki. Wykorzystaj potencjał serwisu i wypromuj tam swoje usługi!
Dlaczego warto użyć mediów społecznościowych?
Rozpoznawalność marki
Dobrze i systematycznie prowadzone działania na Facebooku, Instagramie czy Twitterze pomogą Ci na stałe zapisać się w świadomości odbiorców.
Pozytywny PR
Media społecznościowe to idealne narzędzie do kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy i nawiązywania partnerskich relacji z klientami.
Dodatkowy kanał obsługi klienta
Daje możliwość niemal natychmiastowej reakcji i otoczenia klienta opieką na każdym etapie jego doświadczenia konsumenckiego.
Zwiększenie sprzedaży usług lub produktów
To że Facebook sprzedaje, wiadomo nie od dziś. Wykorzystaj jego potencjał i ciesz się z szybujących w górę słupków sprzedaży.
Pozyskiwanie kontaktów
To że Facebook sprzedaje, wiadomo nie od dziś. Wykorzystaj jego potencjał i ciesz się z szybujących w górę słupków sprzedaży.
Źródło wartościowego ruchu na stronie www
Kieruj odwiedzających Twój profil na Facebooku na stronę internetową Twojej firmy lub prosto do sklepu, w którym będą mogli szczegółowo zapoznać się z Twoją ofertą.
Prowadzenie fanpage'a - dlaczego?
Prowadzenie fanpage’a na Facebooku nie ogranicza się do publikacji wpisów. Niezwykle ważna jest strategia marketingowa, zbudowana w oparciu o ściśle wyznaczone cele. Pytanie DLACZEGO chcesz pojawić się z ofertą w social media jest tu kluczowe. Nie bądź na Facebooku dlatego, że “wszyscy tu są”, a dlatego że są tu Twoi klienci i możliwości skutecznego promowania Twojego biznesu. Zacznij od określenia i uszeregowania celów, a potem… potem podpowiemy Ci czy Facebook to na pewno najlepszy z serwisów społecznościowych dla Ciebie i w jakie kampanie reklamowe warto zainwestować.
Dlaczego masz to poświęcić nam?
Wierzymy, że każdy potrafi “wrzucić coś na Facebooka”. Nie każdy jednak potrafi sprawić, by ktoś dzięki “Fejsowi” kupił Twój produkt czy skorzystał z Twojej usługi.
Profesjonalna obsługa fanpage’a to:
- działania realizowane zgodnie z założoną strategią;
- różnorodne treści opracowywane przez specjalistów z zakresu content marketingu, grafiki, copywritingu (grafiki, video, pokazy slajdów, infografiki, itd.);
- formaty reklamowe, wykorzystywane w zależności od konkretnych celów marketingowych (np. reklamy karuzelowe czy kanwy);
- bieżąca kontrola i optymalizacja kampanii reklamowych;
- monitoring aktywności odbiorców – umiejętność płynnych działań, gdy wszystko jest dobrze i błyskawicznej reakcji w sytuacjach kryzysowych;
- umiejętność znalezienia wspólnego języka z Twoimi potencjalnymi klientami;
- bycie na bieżąco ze zmianami w mediach społecznościowych oraz ich umiejętne wykorzystanie do promocji Twojego biznesu;
- stosowanie profesjonalnych narzędzi, takich jak: FastTony czy Brand24;
- raportowanie podejmowanych działań;
- doświadczenie potwierdzone portfolio.